Toplam 49 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 98 Grand Cherokee 5.2 ZJ Yüksek Devir Problemi ?

Hybrid View

  1. #1
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Kadir rolanti olayında motor devrinin kontrolü close loop denilen modda Manifolttan gelen karışım degerini ölçen 1 nolu 02 sensorunun Rolanti motoruna gönderdiği sinyalle yapılıyor rolanti motoru gelen voltaja degerine göre pistonunu ya itiyor ya çekiyor bu malzemeler saglamsa zaten rolanti hemen hemen sabit kalır.birde sendeki araç zj degilmi zj ler rolantide 750 ile 500 devir arasında durur öyle 1500 /2000 devirde rolanti olmaz.sen gaza bastıgın an open loop a geçiş yapılıyor ve rolanti motoru ve ona sinyal gönderen oksijen sensoru devreden çıkıyor.bir konuda senin throttle üzerindeki kapakların durumu nedir rolantide bu kapaklar tam kapalı olmalı.kapaklar kapalı vacum hatların saglam ve rolanti motorundan eminsen manifolta yakın olan oksijen sensorunu degiştir.

  2. #2
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir rolanti olayında motor devrinin kontrolü close loop denilen modda Manifolttan gelen karışım degerini ölçen 1 nolu 02 sensorunun Rolanti motoruna gönderdiği sinyalle yapılıyor rolanti motoru gelen voltaja degerine göre pistonunu ya itiyor ya çekiyor bu malzemeler saglamsa zaten rolanti hemen hemen sabit kalır.birde sendeki araç zj degilmi zj ler rolantide 750 ile 500 devir arasında durur öyle 1500 /2000 devirde rolanti olmaz.sen gaza bastıgın an open loop a geçiş yapılıyor ve rolanti motoru ve ona sinyal gönderen oksijen sensoru devreden çıkıyor.bir konuda senin throttle üzerindeki kapakların durumu nedir rolantide bu kapaklar tam kapalı olmalı.kapaklar kapalı vacum hatların saglam ve rolanti motorundan eminsen manifolta yakın olan oksijen sensorunu degiştir.
    Kapakları kontrol edeceğim, Before o2 denilen sensör yani manifolt'a yakın olan sensör hata vermiyor odb okuyucu cihazda. bu sensör de bir sorun olsa diğeri gibi hata vermez mi ?

  3. #3
    Üye y-bsungur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    03.Nisan.2014
    Nereden
    EskiÅŸehir
    Mesajlar
    923
    Alıntı Kadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kapakları kontrol edeceğim, Before o2 denilen sensör yani manifolt'a yakın olan sensör hata vermiyor odb okuyucu cihazda. bu sensör de bir sorun olsa diğeri gibi hata vermez mi ?
    Kadir oksijen sensoru su koyverse bile en zor arıza kodu veren sensordur iyice elden çıkmadan arıza kodunu vermez bak sana bir tavsiye oksijen sensorunu yerinden sök ve dışarıda ısıtarak test et (youtube da bu testle ilgili sayısız video var )

  4. #4
    Üye Kadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Ãœyelik tarihi
    31.Mart.2014
    Mesajlar
    1,077
    Alıntı y-bsungur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir oksijen sensoru su koyverse bile en zor arıza kodu veren sensordur iyice elden çıkmadan arıza kodunu vermez bak sana bir tavsiye oksijen sensorunu yerinden sök ve dışarıda ısıtarak test et (youtube da bu testle ilgili sayısız video var )
    Denemek biraz zor olabilir ama bir bakayım yine de, sanırım throttle body ile iligli bir sorun var aklıma şu anda başka bir şey gelmiyor yarın fırsat bulursam kelebek pozisyonlarını kontrol edeceğim...

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı DeÄŸiÅŸtirme Yetkiniz Yok
  •